31 October, 2012

Blue / Blur



If I was in Lanyu, I will frame a photo like this.


As you may know, I miss Lanyu Blue. 
Therefore I photographed at that moment, with Ireland Blue.



“But I miss him.”
“So miss him. Send him some love and light every time you think about him, then drop it." 
─ 《Eat.Pray.Love》

之一 /  


「但我很想他。」
「那就想他啊!當你想他的時候就讓他感受到你的愛,然後再放下它。」


今天突然看到這句話,雖然看這部片時沒有太大的感受,卻在我順勢將這句話送給友人時,在她臉上看到令人感動的舒暢。這幾乎讓我觸碰到了她眼底的情感,雖然只有一點點,卻忽然欽佩她所擁有的勇氣

之二 / Blur
謝謝我最喜歡的好朋友,美麗的故事只有你聽得懂。雖然我不曾好好珍惜你,但所謂老了也要一起住安養院的友誼應該就是這樣子吧 :) 

2 comments: